عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند

 اما وقتى تو نیستى

 هیچکس نیست دلم را گرم کند!

--------------------------------------------------------------------------

 

هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی

 درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد

 هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری

 هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی

 هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری

 هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است

 قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری

 به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی

-------------------------------------------------------------------------------------

 

در آغوش خودم هستم

 من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت

 اما وفادارِ وفادار

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های عاشقی
برچسب‌ها: عشق اتشین مندل نوشته های عاشقی
[ شنبه 16 دی 1391 ] [ 20:3 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب